Jak sprzedać samochód Część 2: Jak znaleźć nabywców

17 grudnia 2019 0 przez admin

16 total views, 1 views today

Dzisiaj przygotowania się skończyły i jesteś gotowy zlokalizować niektórych kupujących.

Zauważ, że powiedziałem, że możesz „zlokalizować kupujących” zamiast „reklamować swój samochód”. To ważne i celowe rozróżnienie. Istnieje duża różnica między umieszczeniem znaku na sprzedaż w oknie a aktywnym podejściem do sprzedaży pojazdu.

Znaki „na sprzedaż” nie sprzedają twojego samochodu. Musisz sprzedać swój samochód. Aby to zrobić, musisz zlokalizować kupującego.

Pierwszym krokiem do zlokalizowania kupujących jest łatwo znaleźć.

Umieść swój samochód wszędzie. eBay, Craigslist, Cars.com, AutoTrader, Twitter, Facebook, twój blog, kościelna tablica ogłoszeń, tablica ogłoszeń w pracy, tablica ogłoszeń na siłowni i tak dalej.

Wiele zabytków na liście, takich jak Cars.com, pozwoli ci wydrukować naprawdę atrakcyjną ulotkę dla twojego wpisu. Powinien być kolorowy, mieć zdjęcia i wszystkie niezbędne informacje, w tym cenę, o której zdecydowałeś w poprzednim artykule na temat przygotowywania samochodu do sprzedaży.

Upewnij się, że wszystkie informacje o Twojej firmie są spójne i umieść tyle zdjęć, ile pozwoli na to witryna. Upewnij się, że weźmiesz wiele wyraźnych zdjęć i przygotuj się na więcej e-maili w razie potrzeby.

Kolejnym krokiem w zlokalizowaniu kupujących jest rozmowa z ludźmi.

Byłem zszokowany, że po zaledwie kilku miesiącach z kontem na Facebooku miałem ponad 200 „przyjaciół”. Czy naprawdę znam 200 osób? Chyba tak. Prawdopodobnie tak. Postaw sobie za cel, aby każda z tych osób wiedziała, że ​​masz samochód na sprzedaż. Każdy. Jeden.

Nawet jeśli umieszczasz ulotki wszędzie, pamiętaj, że ulotki nie są również odpowiedzialne za sprzedaż twojego samochodu. Wystawianie ulotek nie jest ostatecznym celem, jest sprzedaż samochodu. Więc bądź proaktywny.

Wyślij wiadomość e-mail do znajomych z kilkoma zdjęciami średniej wielkości. Porozmawiaj ze wszystkimi w pracy. Porozmawiaj ze wszystkimi na siłowni. Porozmawiaj ze wszystkimi w kościele. Nie wstydź się.

Zapytaj ich: „Czy widziałeś moją ulotkę na tablicy ogłoszeń? Sprzedaję Wranglera z 2002 roku, jeśli kogoś znasz”. To jest to! Ile czasu to zajęło? Dwie sekundy? Brak ciśnienia. Brak taktyki sprzedaży. I warto będzie, kiedy usłyszysz: „Wiesz, mój kuzyn szuka jednego z nich. Zabiorę mu ulotkę”.

Ostatnim krokiem w lokalizacji nabywców jest kontynuacja.

Jeśli ktoś Ci e-mailem, odeślij go. Jeśli ktoś do ciebie zadzwoni, oddzwoń. Jeśli ktoś zabiera ulotkę do swojego kuzyna, zapytaj, jak poszło, i sprawdź, czy możesz dostać jego e-mail, aby wysłać więcej zdjęć.

Nie musisz być wstrętny i irytujący, ale nie musisz też czekać, aż ktoś poprosi cię o samochód, zanim spróbujesz go sprzedać.

Postępując zgodnie z tymi trzema krokami, nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem nabywców dla twojego niedrogiego, czystego i sprawdzonego pojazdu.

Następny krok, co zrobić, gdy masz kupującego.



Source by JD Gunter